فن آموزان

آموزش نصب تلفن سانترال کرکره برقی آموزش نصب کرکره برقی نصب کرکره برقی فروش کرکره برقی دوربین مداربسته

فن آموزان

آموزش نصب تلفن سانترال کرکره برقی آموزش نصب کرکره برقی نصب کرکره برقی فروش کرکره برقی دوربین مداربسته


یکی از مشکلات عمده در بازار تجهیزات الکترونیکی نبود یک مرکز تخصصی است که علاوه بر فروش این تجهیزات، خدمات مربوط به نصب و همچنین آموزش آنها را به صورت علمی و عملی ارائه نماید. از این رو آموزشگاه فن آموزان با تکیه بر نیروی انسانی مجرب و توانمند و بهره گیری از توانمندی های متخصصین و اساتید باتجربه و کارآمد خود این افتخار را دارد تا تمامی خدمات مورد نیاز در حوزه های فنی را در قالب سه حوزه آموزش، نصب و فروش تجهیزات الکترونیکی به علاقه مندان ارائه نماید.

  • ۰
  • ۰

ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور

Video Data Projector

 

ویدئو پروژکتور  دستگاهی است که تصاویر و اطلاعات در کامپیوتر شخصی ، لپ تاپ، تبلت و یا گوشی همراه و همچنین فایل ویدئویی از ویدئو پخش VCD یا DVD ، دوربین فیلمبرداری ،  دوربین دیجیتال ، تلویزیون ، ویژوالایزر و سایر لوازم الکتریکی دریافت کرده و توسط یک منبع نور سیگنال ها را با بزرگنمایی به روی پرده نمایش به احتراز در می آورد . این دستگاه بطور همزمان به لپ تاب، تبلت، گوشی همراه، کامپیوتر ، دوربین فیلمبرداری، تلویزیون، ویدئو پخش ، بلندگو ، میکروفون و سایر سیستمهای صوتی و تصویری ارتباط یافته و تصاویر آنها را به صورت بزرگ بر روی پرده نمایش منعکس میسازد. استفاده از دیتا پروجکشن در عرصه آموزش و در سمینارها، اتاق کنفرانس، همایش ها، دانشگاه ها، مدارس عمومیت دارد. همچنین استفاده از این ابزار در بازرگانی و تجارت جهت انتقال مناسب تر مفاهیم و ایده ها یکی از بهترین راهکارها است.

ماشینهای اداری اسپرت، نمایندگی رسمی فروش انواع دیتا پروجکشن در رزولوشن و قدرت روشنایی متفاوت در ایران با برخورداری از کادر باتجربه, تکنسین های مجرب پـس از ربع قرن ارائه خدمات بـه سازمانهای دولتی و خصوصی, موفق به تامین نیازهای آنها در زمینه تجهیزات کمک آموزشی و تعمیر و نگهداری محصولات مربوطه گردیده است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی