فن آموزان

آموزش نصب تلفن سانترال کرکره برقی آموزش نصب کرکره برقی نصب کرکره برقی فروش کرکره برقی دوربین مداربسته

فن آموزان

آموزش نصب تلفن سانترال کرکره برقی آموزش نصب کرکره برقی نصب کرکره برقی فروش کرکره برقی دوربین مداربسته


یکی از مشکلات عمده در بازار تجهیزات الکترونیکی نبود یک مرکز تخصصی است که علاوه بر فروش این تجهیزات، خدمات مربوط به نصب و همچنین آموزش آنها را به صورت علمی و عملی ارائه نماید. از این رو آموزشگاه فن آموزان با تکیه بر نیروی انسانی مجرب و توانمند و بهره گیری از توانمندی های متخصصین و اساتید باتجربه و کارآمد خود این افتخار را دارد تا تمامی خدمات مورد نیاز در حوزه های فنی را در قالب سه حوزه آموزش، نصب و فروش تجهیزات الکترونیکی به علاقه مندان ارائه نماید.

  • ۰
  • ۰

نرم افزار پخش مویرگی شایگان سیستم

یکی از پرکاربدترین نرم افزارهایی که اکنون در بازار کار استفاده ی فراوانی از آن می شود نرم افزار پخش مویرگی می باشد.نرم افزار پخش مویرگی علاوه بر امکاناتی از قبیل حسابداری و خرید و فروش و سفارش و دریافت و پرداخت و ... یک سری امکانات اختصاصی برای شرکت های پخش را دارا می باشد.این نرم افزار این امکان را در اختیار مدیران شرکت ها قرار می دهد که بتوانند به خوبی فعالیت های درون شرکت را مدیریت و کنترل نمایند و در زمان لازم از گزارشاتی که این نرم افزار در اختیار آن ها قرار می دهند استفاده کنند.

این نرم افزار به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شده است که شما می توانید در آن تمامی اعمال مربوط به خرید و فروش و تخفیف و... را تعریف نمایید.

این نرم افزار امکاناتی را دارا می باشد که این امکانات می تواند به شما کمک کند تا فعالیت های شرکت خود را هر چه بهتر مدیریت کنید و از حجم کار کارکنان شرکت می کاهد و دیگر نیازی به این نیست که شما برای انجام یک سری از فعالیت های شرکت نیروی جدید استخدام کنید و امکان هر گونه خطا و یا اشتباه را از کار شما سلب می نماید.

شرکت شایگان سیستم یک به عنوان یکی از معتبر ترین موسساتی که در زمینه ی ارائه ی انواع نرم افزار مالی و نرم افزار اداری فعالیت می کند دارای کادری متخصص و با تجربه در زمینه ی ساخت و برنامه ریزی انواع نرم افزارها به خصوص نرم افزار حسابداری و نرم افزار اداری و نرم افزار فروش می باشد . این شرکت امکانات جدیدی را به نرم افزارهای خود اضافه می کند و با هزینه ی لایسنس بسیار مناسب در اختیار شما قرار می دهد.از جمله امکانات دیگری که این شرکت در اختیار شما قرار می دهد پشتیبانی شبانه روزی و خدمات پس از فروش ویژه به منظور راحتی شما عزیزان می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی