فن آموزان

آموزش نصب تلفن سانترال کرکره برقی آموزش نصب کرکره برقی نصب کرکره برقی فروش کرکره برقی دوربین مداربسته

فن آموزان

آموزش نصب تلفن سانترال کرکره برقی آموزش نصب کرکره برقی نصب کرکره برقی فروش کرکره برقی دوربین مداربسته


یکی از مشکلات عمده در بازار تجهیزات الکترونیکی نبود یک مرکز تخصصی است که علاوه بر فروش این تجهیزات، خدمات مربوط به نصب و همچنین آموزش آنها را به صورت علمی و عملی ارائه نماید. از این رو آموزشگاه فن آموزان با تکیه بر نیروی انسانی مجرب و توانمند و بهره گیری از توانمندی های متخصصین و اساتید باتجربه و کارآمد خود این افتخار را دارد تا تمامی خدمات مورد نیاز در حوزه های فنی را در قالب سه حوزه آموزش، نصب و فروش تجهیزات الکترونیکی به علاقه مندان ارائه نماید.

  • ۰
  • ۰

آنتالیا – مناطق گردشگری در آنتالیا

شهر آنتالیا یکی از شهرهای توریستی ترکیه است که دارای سواحل زیادی برای گردش و تفریح است . این سواحل علاوه بر زیبایی ظاهری دارای رستوران ها و مکان های تفریحی زیادی است.

اب و هوای آنتالیا گرم است. البته زمستان خیلی سرد می شود و بارانی است. بهترین فصلی که میتوانید به آنتالیا بروید از اول فروردین تا اخر ابان است. در این ماه ها میتوانید در دریا شنا کنید. پلاژهای خصوی و عمومی در آنتالیا زیاد است.

آنتالیا دارای ساحل های زیادی است. یک از سواحل سواحل لارا است و بسیار پر طرفدار است. ساحل لارا در شرق آنتالیا است. در این ساحل هتل های زیادی مستقر است. آنتالیا پر از محل های اقامتی است و همیشه و در همه سال جا برای اقامت پیدا می شود. بسیار ارزان میتوان جای اقامت پیدا کرد. هتل های چهارستاره و پنج ستاره هم در این شهر با قیمت عالی پیدا می شود.

یکی دیگر از ساحل های آنتالیا koni alety است. در این ساحل از هر قشری پیدا می شود. پارک آبی عالی دارد و وسایل اسباب بازی برای کودکان در آن زیاد است. استخر دلفین یکی دیگر از جذابیت های این ساحل است. پارک های جنگلی و ساحل شنی هم دیگر جذابی های این ساحل است.

تاکسی وسیله ای است برای رفت و آمد در شهر آنتالیا . البته قیمت آن گران است. غیر از تاکسی مینی بوس هایی هم هست که قیمتی ارزان تر نسبت به تاکسی دارد. نوع دیگر رفت و آمد تراموا است. تراموا از موزه زرگ در آنتالیا شروع به حرکت میکند و تا منطقه کاله ایچی حرکت میکند. کافه های زیادی در آنتالیا وجود دارد.

از مراکر خرید میگروس و بازارهای بزرگ آنتالیا می توانید جهت خرید استفاده کنید. خیابانی هم در آنتالیا است به نام ایشیکلار که سنگ فرش است و رستوران های زیادی دارد.

در آنتالیا جشنوراه های زیادی اجرا می شود مثل جشنوراه سینمایی پرتقال طلایی و مهمترین جشنوراه در آنتالیا است . اهالی آنتالیا بسیار مهربان و آرام هستند.

دیدن جذابیت های دیگری هم در آنتالیا را به شما توصیه میکنیم :

– تور شب ترکی یا افسانه‌ی هزار و یک شب: برای رزرو این تور می توانید با هتل هماهنگ کنید.

– آبشار دودَن بلند: این آبشار در شمال شرق آنتالیا است و پشت آبشار جا برای راه رفتن وجود دارد.

تور استانبول|تور دبیتور مالزی| تور تایلندتور آنتالیاتور مشهد هواییقیمت تور استانبولتورهای استانبولتور ارزان استانبولتور لحظه آخری استانبولتور های دبیتور ارزان دبیقیمت تور دبیتور دبی با ماهانقیمت تور مالزی|ارزانترین تور مالزیتور مالزی و سنگاپورتور مالزی و لنکاوی|قیمت تور تایلندتور تایلند ارزانتور بانکوک پاتایاتور ساموییتور آنتالیا نوروزتور کوش آداسیتور ترکیبی آنتالیا استانبول|تور بدرومتور هتل قصروقت سفارت کاناداوقت سفارت آمریکاهتل قصر مشهد



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی