فن آموزان

آموزش نصب تلفن سانترال کرکره برقی آموزش نصب کرکره برقی نصب کرکره برقی فروش کرکره برقی دوربین مداربسته

فن آموزان

آموزش نصب تلفن سانترال کرکره برقی آموزش نصب کرکره برقی نصب کرکره برقی فروش کرکره برقی دوربین مداربسته


یکی از مشکلات عمده در بازار تجهیزات الکترونیکی نبود یک مرکز تخصصی است که علاوه بر فروش این تجهیزات، خدمات مربوط به نصب و همچنین آموزش آنها را به صورت علمی و عملی ارائه نماید. از این رو آموزشگاه فن آموزان با تکیه بر نیروی انسانی مجرب و توانمند و بهره گیری از توانمندی های متخصصین و اساتید باتجربه و کارآمد خود این افتخار را دارد تا تمامی خدمات مورد نیاز در حوزه های فنی را در قالب سه حوزه آموزش، نصب و فروش تجهیزات الکترونیکی به علاقه مندان ارائه نماید.

  • ۰
  • ۰

تشریفات مجالس

تشریفات مجالس

خدمات مجالس مازستا با مدیریت مهندس رضا حنیفه” طراح؛ مشاور و برگزارکننده مجلل‌ترین مجالس عروسی، سمینار ها ، همایش ها و تشریفات دیپلماتیک می باشد . تشریفات مجالس مازستا در راستای  خدمات دهی به شما عزیزان همیشه  الویت هایی  را  با  ارائه پیشنهادات و  مشاوره با  شما بهترین نوع  تشریفات مجالس عروسی با برنامه ریزی دقیق زمان ، مکان و نحوه ارائه و همچنین مناسب با بودجه  شما  ارائه می دهد برای برنامه ریزی در جهت خدمت رسانی بیشتر این شرکت خود را موظف و مکلف می داند .حداقل در  جلسه ای تمام موارد  برنامه ریزی  را لیست کند و  با شما در میان بگذارد. صادقانه و مسرانه در خدمت  شما عزیزان هستیم.

تشریفات مجالس ؛ براساس مدرنترین متد طراحی و دیزاینهای باشکوه به سبک ایتالیایی با دارابودن آشپزخانه صنعتی ودراختیارداشتن لوکس ترین ظروف پذیرائی و بروزترین میز و صندلی شیواری و مبلمانهای کلاسیک ترک ویژه تشریفات مجالس عروسی شرایط بی نظیری را برای برگزاری عروسی شما عزیزان فراهم آورده است.

همچنین تشریفات مجالس و خدمات عروسی مازستا؛ با برخورداری ازگروههای موزیک تاپ و مشهور و همکاری با خوانندگان سرشناس و ارائه DJ اختصاصی بانوان جهت مراسمهای خصوصی افتخاردارد لذت داشتن مراسمی بی همتارابرای شما زوجهای جوان به ارمغان بیاورد.

تشریفات مجالس و برگزاری عروسی مازستا کار خود را از سال ۱۳۸۰ با نام خدمات مجالس مرجان شروع نمود و پس از چندین سال تلاش و تجربه مدیریتی هم سطح با مدرن‌ترین طراحی‌های روز دنیا درسال ۱۳۹۳ ، علامت تجاری خود را با نام مازستا به ثبت رساند و هم اکنون با در اختیار داشـتن کادری متخصص  در زمینه مدیریت هتل‌ داری و همچنین تأسیس آشپزخانه اختصاصی و صنعتی خود پذیرای مراسم‌های خاص شما عزیزان می‌باشد.

.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی