فن آموزان

آموزش نصب تلفن سانترال کرکره برقی آموزش نصب کرکره برقی نصب کرکره برقی فروش کرکره برقی دوربین مداربسته

فن آموزان

آموزش نصب تلفن سانترال کرکره برقی آموزش نصب کرکره برقی نصب کرکره برقی فروش کرکره برقی دوربین مداربسته


یکی از مشکلات عمده در بازار تجهیزات الکترونیکی نبود یک مرکز تخصصی است که علاوه بر فروش این تجهیزات، خدمات مربوط به نصب و همچنین آموزش آنها را به صورت علمی و عملی ارائه نماید. از این رو آموزشگاه فن آموزان با تکیه بر نیروی انسانی مجرب و توانمند و بهره گیری از توانمندی های متخصصین و اساتید باتجربه و کارآمد خود این افتخار را دارد تا تمامی خدمات مورد نیاز در حوزه های فنی را در قالب سه حوزه آموزش، نصب و فروش تجهیزات الکترونیکی به علاقه مندان ارائه نماید.

  • ۰
  • ۰

تابلو روان

تابلو روان

امروزه تبلیغات برای راه اندازی کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است و روز به روز وسایل تبلیغاتی مدرن تری به بازار مصرف عرضه می شود.
تابلو روان LED یکی از ابزار پرکاربرد و مدرن در زمینه تبلیغات است و در اکثر خیابانها می توان به راحتی برای جلب نظر مشتریان از آنها استفاده کرد.
این تابلوها به راحتی به کامپیوتر متصل شده و میتوان با نرم افزارهایی نظیر POWER LED آنها را برنامه ریزی کرد و افکت های جالبی بر روی آنها گذاشت برنامه ریزی آنها به نحوی است که در حافظه داخلی یا در حافظه جانبی بسته به ساختار آنها این افکت ها و نوشته ها را وارد کرده و پس از نصب در محل تابلو با متصل کردن منبع تغذیه آنها به برق آنها را نمایش داد.
از جمله مزایای تابلو های روان می توان به موارد زیر اشاره کرد
-نور خیره کننده بخاطر استفاده از LED
-دارای رنگهای متنوع LED
-قابلیت ساخت در ابعاد گوناگون
-مقاومت در شرایط آب و هوایی و عمر بالا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی